mandag den 23. november 2015

performance om regn

Jeg har lavet denne performance, hvor jeg stod i haven under en paraply i 15 minutter og så på papiret på græsplænen. Det var meningen, at det skulle regne, men det stoppede lige i det, jeg lagde papiret på græsplænen. Derfor er det kun det våde græs plus et par spredte vildfarende vanddråber, der har sat sine spor på papiret. Meningen var, at jeg gerne ville dokumentere, hvordan sangteksten fra filmen af samme navn, altså "singing in the rain", vil se ud efter at have været ude i øsende regnvejr.

Det sidste billede viser, hvorledes teksten ser ud efter hunden tog papiret med sangteksten og bed det i stykker og sikkert spiste et par stykker, det var i hvert fald kun de tre stykker, jeg kunne finde. Og så begyndte det i øvrigt at regne efter, jeg havde lavet min performance.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar