søndag den 6. september 2015

The Bus Project 3

Jeg deltager i The Bus Project 3 i Vejle, hvor jeg i uge 34 vil opføre forskellige performances i bybusser i trekantsområdet:

Mandag den 24. august Vejle bybus linje 4. 16:03 fra Grønlandsvej.

Onsdag den26 Kolding bybus linje 8. Tidspunkt endnu ikke fastlagt. 

Torsdag den 27. august Vejle bybus linje 4. 13:30 Bredballe og 15:10 Bredballe.

Fredag den 28 Fredericia linje 1. Tidspunkt endnu ikke fastlagt.

Mere info om The Bus Project 3 HER

I forbindelse med mine performances i busserne vil jeg uddele to gratis hæfter: PRAKSIS og FORNUFT.

Har du ikke mulighed for at være i Vejle, Kolding eller Fredericia kan du læse hæfterne her som PDF-filer: 
























Hæftet PRAKSIS kan ses HER
























Hæftet FORNUFT kan ses HER


DOKUMENTATION AF DE PERFORMANCE JEG OPFØRTE I BUSSEN 
(billederne er taget af Marianne Schneider)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar