onsdag den 1. april 2015

rugbrød

I dag har jeg set noget, der hedder kartoffelrugbrød. Jeg forstår ikke, hvorfor man som forbruger, skal have alle de der latterlige valgmuligheder. Det bedste rugbrød man kan få, er jo Herkulesrugbrød, det ved alle jo. Der er ingen grund til at gøre livet mere kompliceret end det er. Madkultur er da den absolut mest hjernedøde slags kultur, og at vi hylder/dyrker den slags, er da udtryk for, at vi er ren untergang des abendlandes. Mad er noget man spiser for at blive mæt. At det skulle være udtryk for, at man er sådan rigtig dannet, fordi man ikke spiser bølgepomfritter og ketchup og den slags, er da latterlig. at se kokkeprogrammer er sku da lige så interessant, som at tælle hvor mange ris, der er i en pose ris. Ser frem til der i fremtiden, opfindes en pille til at mætte sulten. Tænk på alt det tid, man normalt bruger på at lave mad. Tænk hvad det kunne bruges til. Endvidere så jeg en bil, jeg et kort øjeblik troede hed magen til tis, men det var magentis, hvilket næsten er det samme, hvis man tror på julemanden, hvilket jeg gør, samt synes kongehuset skal have 49 millioner mere om året, hvilket jeg synes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar