onsdag den 1. april 2015

jeg giver min mening tilkende i det offentlige rum nr. 4

Jeg giver min mening tilkende i det offentlige rum nr. 4. Det er ikke altid helt let at gøre dette. Jeg ville have skrevet det, der står på fotoet i DSB bladet Ud og Se her til morges (jeg kører med tog) og sat bladet tilbage i bladholderen. Men jeg kunne ikke gøre det, fordi jeg kom til at sidde ved en af de sæder, hvor man sidder over for nogen. Dvs., at andre kunne se, at jeg skrev i bladet, og et element i projektet er anonymitet. Jeg vil dog senere i dag tilbage til Vejle sætte bladet med indskriften på fotoet i bladholderen, der hvor jeg kommer til at sidde. Jeg vil lade som om, jeg læser i bladet, og så sætte det i bladholderen, når jeg står af.






Se de andre projekter:
nr. 1
nr. 2 
nr. 3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar