onsdag den 11. februar 2015

performance med fejebakke

Jeg har lige lavet følgende performance i vores lejlighed: jeg har gået rundt med en fejebakke med en dunk ymer på. Dette gjorde jeg i alt i 18 minutter og 47 sekunder. Ingen så performancen.
Imens jeg gik rundt med fejebakken med ymerdunken noterede jeg de ord der dukkede op i mit hoved. Disse var:
persillesovs
slikpind
trailersport
registreringsiver
paryk (fordi jeg kom til at se på lyrikbogen dansk lyrik fra 1680 til 1990 - med europæiske eksempler, hvis forside kan ses fordi den står yderst på en boghylde)
flaskepost
knæfald (fik lige en trykken i det højre knæ)
limtræ
sovseskål
agurkeøjne
hold-kæft-bolsje
permanent
hjertestik (fik lige et stik i hjertet)
drejebænk
klokkeblomst (et ur slår 12 ved underboen)
uendelighed
uligevægt (ymerdunken skred ud til venstre side)
Korrektionsoptik
stop


Ingen kommentarer:

Send en kommentar