mandag den 23. juni 2014

togsæde

Der er mennesker der bor i Rendsburg, der er toge der stopper i Rendsburg, der er en McDonalds i Rendsburg, der er et indhegnet område hvor der går rådyr i Rendsburg, jeg tror aldrig jeg kommer til at stå af i Rendsburg, men jeg vil altid huske Rendsburg for at det var der jeg tog billedet af det sæde jeg sad på da jeg kørte ud af Rendsburg på vej til Flensburg på RE 21078 et sted omkring kl 2000 søndag den 22 juni 2014, det var et godt sæde, sædet var en af 5 sæder i en lukket kube, sædet var ud mod gangen, der var 3 sæder i kørselsretningen og 2 sæder imod kørselsretningen, sæderækkerne var forskudt fra hinanden, så alle kunne strække deres ben ud uden at støde ind i en fremmed passagers ben, det var smart, til gengæld var der kun plads til 5, i Danmark ville sæderækkerne være placeret ud fra hinanden så der ville være plads til 6 i en kupe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar