onsdag den 11. juni 2014

cirkel-performance

Jeg har lige lavet en performance i vores have, hvor jeg har gået rundt i en cirkel, og det er sket ud fra følgende begrundelse:

jeg går rundt i en cirkel
jeg går i et roligt tempo
jeg sætter det ene ben foran det andet
jeg tænker ikke på noget
jeg kunne have valgt at gå lige ud
eller gå baglæns eller gå i en firkant
men jeg har valgt at gå i en cirkel
og jeg bliver ved med at gå i en cirkel
til jeg bliver svimmel
det er mig selv der har valgt at gå
i en cirkel
det er mig selv der ønsker at blive svimmel
hvis jeg havde valgt at gå lige ud
eller gå baglæns eller gå i en firkant
var jeg ikke blevet svimmel
men jeg ønsker at føle et ubehag
ikke af nogen dybere grund
end at jeg har muligheden for at vælge
at føle et ubehag
at blive svimmel
jeg går rundt i en cirkel for at blive svimmel
jeg vil føle et ubehag

 
Dokumentation af hvor lang tid jeg gik rundt i en cirkel:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar