lørdag den 7. december 2013

performance om spild af tid

Performance der varer 1 time, 23 minutter og 3333333 sekunder: Jeg køber en pakke printerpapir med 500 ark. Jeg pakker pakken med printerpapir ud. Jeg ligger bunken med printerpapir foran mig på gulvet og træder op på den. Jeg står der i 10 sekunder og træder så ned på gulvet igen. Jeg bøjer mig ned og tager et ark printerpapir af bunken med printerpapir. Jeg ligger det ene ark ved siden af bunken med printerpapir. Der er et mellemrum mellem det ene ark printerpapir og bunken med printerpapir på 20 centimeter. Jeg træder op på bunken med printerpapir. Jeg står på bunken med printerpapir i 10 sekunder. Jeg træder ned af bunken med printerpapir. Jeg bøjer mig ned og tager et ark printerpapir af bunken med printerpapir. Jeg ligger det ene ark printerpapir ovenpå det ark printerpapir, der ligger ved siden af bunken med printerpapir. At stå på den oprindelige bunke med printerpapir tager 10 sekunder. At flytte et ark printerpapir fra en bunke til en anden tager 5 sekunder. Samlet giver det et handlingsforløb på 15 sekunder. Handlingsforløbet gentages 500 gange. Opmålt i tid tager dette: 1 time, 23 minutter og 3333333 sekunder. Performancen har titlen "spild af tid".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar