tirsdag den 23. april 2013

springvand

Jeg sad og så på springvandet på billedet og skrev følgende på facebook: Jeg tror ikke jeg forstår hvad ideen er med spring ud over den plaskelyd der konstant plasker ud i det offentlige rum, jeg synes ikke det er charmerende at høre på mennesker smasker eller springvand der plasker.

Jeg opdagede, at jeg havde skrevet "spring" i stedet for "springvand", men da man ikke kan rette i en statusopdatering, skrev jeg en kommentar til min egen statusopdatering:
Der skulle stå springvandseffekt hvor der kun står spring, vand sprang hvis lige et andet sted hen.

Jeg opdagede så igen, at jeg havde skrevet springvandseffekt i stedet for springvand og skrev så endnu en kommentar: Og der skulle heller Ikke stå springvandseffekt men springvand, det er den intelligente ordbog, der fucker sproget op.


KLIK PÅ BILLEDET FOR AT SE DET I STORT FORMAT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar