tirsdag den 18. december 2012

standpunkt 3

Jeg synes, der er for lidt humor i dansk kunst. Og der mangler noget mere rudekonvolut-kunst. Jeg sletter fx alle stregerne i o'er, det oger uforståeligheden. Jeg synes også, der er for lidt uforståelighed i dansk kunst. Der mangler også kunst, der er uforståelig på en forståelig måde. Alle disse mangler ser jeg ikke som et svaghedstegn (jeg lider selv mere eller mindre af alle punkterne). For det er bedre at mangle end at have. Hvorfor ved jeg ikke. Jeg tvivler også på, at det er en sandhed, der holder i virkeligheden. Det er de færreste, der synes, det er sjovt at gå sulten i seng. Noget af det mest ulækre jeg her set, var i Paris. Ved sidden af Notre Dame stod en mand og rodede en skraldespand igennem, og hver gang han fandt noget spiseligt, spiste han det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar