lørdag den 24. september 2011

Et studie i vrøvl - J

Tandbørste fundet ude i haven i dag. Tænkte om det måske, var noget fra den der NASA satellit, der skulle styrte ned fra himlen? Tror dog, det er nogen, der har placeret den der! Plastik vil vel brænde op i atmosfæren? Ja hvad ved jeg?.....læser lige nu artikel i Ekstra Bladet om nogen, der har været ude for noget lignende læs her...... nå for fanden da, det var sku en dyr spøg! Inden der er nogen, der ringer til Beredskabsstyrelsen og sladder om mit fund, så må jeg nok hellere indrømme, at det er mig selv, der har placeret tandbørsten der, det er mig, der har skrevet NASA, tandbørsten er altså ikke fra den omtalte satellit, den er en gammel brugt tandbørste, der alligevel skulle smides ud, men gik hen og fik forlænget sit liv lidt, fik sine 15 minutters berømmelse......  


 KLIK PÅ BILLEDET FOR AT SE DET I STORT FORMAT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar