mandag den 12. september 2011

Et studie i vrøvl - H


Dette billede er ikke en manipulation. Det er taget i stillekupéen i vogn 11 mod Århus klokken 14.08 den 6. september 2011 med min Iphone. Det er manden, der sidder foran mig, der folder hænderne. Hvorfor han har krydser på hænderne, har jeg ingen anelse om! Men det er næppe af samme grund, som de to andre gange, jeg i denne blog har præsenteret krydset (eller plusset). Jeg bliver et svar skyldig. De to gange, jeg har omtalt krydset (eller plusset) på denne blog, kan ses og læses her: 
klik på kryds 1
klik på kryds 2

KLIK PÅ BILLEDET FOR AT SE DET I STORT FORMAT


1 kommentar:

  1. Hvis man er til koncert i en klub i amerika får man et sådan kryds på hånden, hvis man er mindreårig, det fortæller barpersonalet, at der ikke må serveres alkohol til den pågældende. Samtidig er det også et kodetegn, hvis man tilhører den såkaldte "straight edge" subkultur. Straight edge er en (punk) bevægelse, der afholder sig fra alkohol og rusmidler generelt. Tegnet stammer selvfølgelig fra førnævnte kryds-indikator

    SvarSlet